MVŠO:YMZN Brand Management - Course Information
YMZN Brand Management
Moravian Business College Olomoucsummer 2022
- Extent and Intensity
- 12/0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Fri 22. 4. 12:00–15:15 B2.232, Fri 6. 5. 8:00–11:15 B2.232
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1114)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je naučit studenty pracovat s důležitým fenoménem moderního marketingového myšlení, a to značkou (brand). Po absolvování předmětu budou studenti schopni: vyhodnotit pojem značka, rozvíjet strategie značky, identifikovat značku, určit její hodnotu a pozici na trhu, roli trademarku v marketingových činnostech ovlivňujících chování spotřebitele, plánovat a implementovat marketingové programy k rozvoji značky, stejně jako aplikovat teorie a modely, které jsou využívány k rozhodování o značce v komplexních marketingových programech podniku. V rámci cvičení si studenti prakticky osvojí proces určování hodnoty a pozice značky na trhu a rozvíjení značky prostřednictvím různých marketingových nástrojů.
- Syllabus (in Czech)
- Obsah předmětu:
1. Značka a management značky
2. Druhy značek, prvky značky a trademark
3. Identita a osobnost značky
4. Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
5. Zákaznická loajalita ke značce
6. Koncept hodnoty značky
7. Hodnota značky z pohledu spotřebitele
8. Postupné kroky pro budování silné značky
9. Strategický management značky
10. Branding v marketingových programech podniku
11. Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele
12. Budování a udržení hodnoty značky
- Obsah předmětu:
- Literature
- required literature
- CHOVANCOVÁ MILOSLAVA. Management značky. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018. info
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet: seminární práce, písemný test.
Zkouška: písemná zkouška. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 12 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (summer 2022, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/leto2022/YMZN