MVŠO:XTMK Trendy v marketingové komunika - Informace o předmětu
XTMK Trendy v marketingové komunikaci
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2022
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (cvičící) - Garance
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- XTMK/01: St 8:00–9:30 B2.231, kromě St 6. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss
XTMK/02: Út 13:15–14:45 B2.231, kromě Út 5. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
- Osnova
- Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
- 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
- 3. Storytelling
- 4. Influencer marketing
- 5. Guerilla marketing
- 6. FOMO
- 7. Retromarketing
- 8. Branding
- 9. Content marketing
- 10. Omnichannel marketing
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2022/XTMK