XMMS Multimedia studio

Moravian Business College Olomouc
summer 2024
Extent and Intensity
0/2/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Taught in person.
Teacher(s)
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (seminar tutor)
Bc. Miroslav Roth (assistant)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
Fri 10:20–11:50 B2.337
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 10 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 3/10, only registered: 0/10
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je představení základních principů práce s médii a novými médii. Studenti se naučí zpracovávat projekt zaměřený na multimediální studio a práce v něm. Po absolvování předmětu bude umět student prakticky aplikovat znalosti při praktické realizaci mediálních výstupů.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Úvod do problematiky mediální komunikace.
  • 2. Vybavení a technologie v mediálním studiu.
  • 3. Principy osvětlení v mediálním studiu.
  • 4. Produkce v mediálním studiu.
  • 5. Zvuková produkce a nahrávání.
  • 6. Vizuální aspekty a postprodukce.
  • 7. Média a jejich postavení ve společnosti.
  • 8. Základy redakční práce v médiích.
  • 9. Interaktivní mediální produkce.
  • 10. Stavba mediálního sdělení v on-line prostředí.
  • 11. Televizní studio.
  • 12. Závěrečný projekt a prezentace.
  • V rámci výuky jsou využity informačně
Literature
    required literature
  • HANÁK, M., 2023. Podnikání 2.0: zvládni podnikání s umělou inteligencí. Uherské Hradiště: Akademie krizového řízení a managementu. ISBN 978-80-88398-14-1.
  • SEMERÁDOVÁ, T., P. WEINLICH, P. ŠVERMOVÁ, M. LAMR, L. SUKOVÁ, L. MÍKOVÁ a M. DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.
  • KNYTL, M. a L. KŘIVÁNKOVÁ, 2022. Typografie & odborný text: průvodce pro zpracování nejen závěrečných prací. Druhé, aktualizované a rozšířené vydání. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-874-6.
  • ŽEK, F., 2022. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM. ISBN 978-80-88308-70-6.
  • HEROTOVÁ, P. a J. KAČEROVSKÁ, 2020. PHp. V Týně nad Vltavou: Městské centrum kultury a vzdělávání. ISBN 978-80-906828-8-7.
    recommended literature
  • RYAN, D., 2021. Understanding digital marketing: a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-601-4.
  • HALL, S., 2022. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea. ISBN 978-80-7508-713-3.
Teaching methods (in Czech)
V rámci výuky jsou využity informačně-receptivní metody, metody aplikace poznatků, metody problémového výkladu a heuristické metody. Na cvičeních jsou využívány zejména metody praktické a participativní.
Assessment methods (in Czech)
Zápočet: vypracování průběžných zadaných úkolů, semestrální projekt.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
General note: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).
Information on course enrolment limitations: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/XMMS