2021
The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry
BARSZCZYŃSKA, Joanna, Anna ANDRYCH a Lenka PRACHAŘOVÁZákladní údaje
Originální název
The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry
Autoři
BARSZCZYŃSKA, Joanna, Anna ANDRYCH a Lenka PRACHAŘOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Bratislava, Slovensko, Trends in application of statistical methods for quality improvement, od s. 14-19, 6 s. 2021
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislavě
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Moravská vysoká škola Olomouc
ISBN
978-80-225-4915-8
Klíčová slova anglicky
Brand; personal branding; branding; music sector; image management.
Štítky
Změněno: 28. 4. 2022 09:31, Ing. Michaela Nováková
Anotace
V originále
The term personal branding was first used to describe the process of promoting once´s own brand in 1997 by T. Peters is an article entitled "The Brand called you". The autor writes it in thatregardless of wether we want it or not, whether we do it consciously and deliberately or accidentally - each of us is our own brand. Based on the conducted research and that presented results, it can be concluded that the evaluation of the artist´s image is more positive among people who have come into contact with the artist´s activity in social media than among other people, and the artist´s work is better recognized by people who have come into contact with the artist´ s activity in social media than amonq other people.