BARSZCZYŃSKA, Joanna, Anna ANDRYCH a Lenka PRACHAŘOVÁ. The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry. Online. In Trends in application of statistical methods for quality improvement. 1. vydání. Bratislava, Slovensko: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2021, s. 14-19. ISBN 978-80-225-4915-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry
Autoři BARSZCZYŃSKA, Joanna, Anna ANDRYCH a Lenka PRACHAŘOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Bratislava, Slovensko, Trends in application of statistical methods for quality improvement, od s. 14-19, 6 s. 2021.
Nakladatel Ekonomická univerzita v Bratislavě
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Moravská vysoká škola Olomouc
ISBN 978-80-225-4915-8
Klíčová slova anglicky Brand; personal branding; branding; music sector; image management.
Štítky RIV2022
Změnil Změnila: Ing. Michaela Nováková, učo 5293. Změněno: 28. 4. 2022 09:31.
Anotace
The term personal branding was first used to describe the process of promoting once´s own brand in 1997 by T. Peters is an article entitled "The Brand called you". The autor writes it in thatregardless of wether we want it or not, whether we do it consciously and deliberately or accidentally - each of us is our own brand. Based on the conducted research and that presented results, it can be concluded that the evaluation of the artist´s image is more positive among people who have come into contact with the artist´s activity in social media than among other people, and the artist´s work is better recognized by people who have come into contact with the artist´ s activity in social media than amonq other people.
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2024 00:06