YPR Public Relations

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2023
Rozsah
8/0/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
Garance
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
kromě Pá 29. 9., kromě Pá 6. 10., kromě Pá 13. 10., kromě Pá 20. 10., kromě Pá 27. 10., kromě Pá 3. 11., kromě Pá 24. 11., kromě Pá 1. 12., kromě Pá 15. 12. ; a Pá 10. 11. 8:00–11:00 B2.231, Pá 8. 12. 15:00–18:00 B2.231
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 6/50, pouze zareg.: 0/50
Cíle předmětu
Kurz si klade za cíl uvést studenty do tématu Public relations a seznámit je s procesem strategického plánování oblasti PR komunikace. Absolventi kurzu budou schopni porozumět základním teoretickým rámcům PR a aplikovat znalosti při praktické realizaci PR výstupů.
Výstupy z učení
Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
Osnova
  • 1. Úvod do PR
  • 2. Nástroje PR
  • 3. Analýza publika a využití výzkumů pro PR
  • 4. PR jako součást strategické komunikace
  • 5. Plánování PR aktivit
  • 6. Media relations
  • 7. Přímá komunikace
  • 8. Krizová komunikace
  • 9. Budování reputace
  • 10. Media trénink
  • 11. PR a společenská odpovědnost
  • 12. Měření dopadu PR aktivit
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2021, zima 2022, zima 2024.