XEVM Event marketing

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2021
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (cvičící)
Garance
Mgr. et Mgr. Radim Weiss
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
Út 8:00–9:30 B2.232
Předpoklady
TYP_STUDIA(B)&&ROCNIK(2,3)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
Osnova
  • 1. Význam a trendy event marketingu
    2. Příprava eventu
    3. Realizace eventu
    4. Komunikace eventu
    5. Vyhodnocení eventu
    6. Aplikační oblasti event marketingu
Literatura
    povinná literatura
  • PRESTON, C.A. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. 2 edition. Wiley, 2012. ISBN 978-0470891070. info
  • LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3. info
  • ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
    doporučená literatura
  • KOTOVÁ, Eva. Metodika efektivního event marketingu = The metodology of effective event marketing: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. ISBN 978-80-7454-496-5. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
  • KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008. info
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 50%
Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
Informace učitele
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a081e41e781354a2f87ac3f01722c81f2%40thread.tacv2/conversations?groupId=d2c3fb67-1288-4e3a-a84b-88c2a3755e99&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2020, zima 2022, zima 2023, zima 2024.