MVŠO:YMZM Mezinárodní marketing - Course Information
YMZM Mezinárodní marketing
Moravian Business College Olomoucwinter 2020
- Extent and Intensity
- 8/0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
Ing. Lenka Prachařová, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1112)
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1114)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je získání informací z prostředí mezinárodní marketingu.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Úvod do mezinárodního marketingu a základní koncepce a trendy mezinárodního marketingu
2. Analýza mezinárodního marketingového prostředí (politické, právní, ekonomické, sociální a kulturní prostředí)
3. Mezinárodní marketingový výzkum (kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, informační zdroje)
4. Marketingové strategie v mezinárodním marketing
5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy (vývozní operace, rizika mezinárodního podnikání)
6. Segmentace a výběr trhu a výběr trhu
7. Mezinárodní značková strategie
8. Mezinárodní marketingový mix
9. Mezinárodní výrobková politika (adaptace výrobků, členění výrobků)
10. Mezinárodní cenová politika (mezinárodní cenová strategie, dodací a platební podmínky v mezinárodním obchodě)
11. Mezinárodní distribuce
12. Mezinárodní marketingová komunikace (reklama, public relations)
- 1. Úvod do mezinárodního marketingu a základní koncepce a trendy mezinárodního marketingu
- Literature
- recommended literature
- Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva,Miroslav Foret, Václav Stříteský. Mezinárodní marketing. Praha, 2018. ISBN 978-80-7400-441-4. info
- Tahal Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha, 2017. ISBN 978-80-271-9868-9. info
- Machková Hana. Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe, 4., aktualiz. a přeprac. vydání. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. info
- Machková Hana. Mezinárodní marketing 2, rozšířené, přepracované vydání. Praha, 2006. ISBN 80-247-1678-X. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 8 HOD/SEM. - Teacher's information
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2737147efe0c48c1bb35800a9fe90a91%40thread.tacv2/conversations?groupId=6de342bc-7cda-4ebb-afcf-d0fed7b688c4&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
- Enrolment Statistics (winter 2020, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2020/YMZM