XAKM1_UMM Ateliér kreativního marketingu 1

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2014
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Šárka Štveráková (cvičící)
Garance
Mgr. Šárka Štveráková
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Moderní marketing je postaven na kreativním myšlení a inspiraci, jeho hnacím motorem je touha být jiný než konkurence. Cílem předmětu Ateliér kreativního marketingu je naučit se hledat způsoby, jak může být marketing jiný, kreativně vymýšlet strategie, jak na to, a úspěšné strategie realizovat s využitím moderních ICT nástrojů.
Osnova
  • Anotace studijního předmětu:
    Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou marketingu v instituci/firmě, a to i z pozice zadavatele, a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu a PR. Na konkrétních marketingových akcích budou studenti hledat kreativní způsoby řešení a ztvárnění marketingových a PR akcí, aplikovat teoretické poznatky získané během výuky předmětu Marketing, vstoupí do bezprostředního kontaktu s reálným prostředím a budou moci konfrontovat své hodnoty a postoje s okolním prostředím. Prostřednictvím učení se z vlastních zkušeností poznají úskalí týmové komunikace a spolupráce, kreativního myšlení, prosazování vlastních nápadů, posuzování variantních řešení a hledání optimální cesty řešení situace/ztvárnění nápadu. Ty nejlepší nápady studentů budou skutečně realizovány v rámci podnikových procesů Moravské vysoké školy Olomouc a dalších regionálních firem.
    Osnova seminářů:
    Obsahová náplň jednotlivých seminářů bude vycházet z aktuálních marketingových potřeb MVŠO a dalších firem z regionu. Jednotlivá témata budou řešena v rámci jednoho či více seminářů pod vedením některého z vyučujících dle zaměření tématu.
Literatura
    povinná literatura
  • Zdeněk Steiner. Inbound Marketing. info
  • Viktor Janouch. Internetový marketing. info
  • TOMAN, M. Intuitivní marketing. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-399-1. info
Informace učitele
Požadavky na studenta:
Účast na seminářích - min. 70%
Aktivní zapojení se do přípravy a realizace řešených marketingových akcí (diskuse, průběžné plnění zadaných úkolů).
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019.