YPSZ Customer psychology

Moravian Business College Olomouc
summer 2024
Extent and Intensity
8/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Omar Ameir, Ph.D. (lecturer)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
Fri 16. 2. 13:30–16:30 B2.232, Fri 12. 4. 11:30–14:30 B2.232
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 40 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 6/40, only registered: 0/40
Course objectives (in Czech)
Předmět uvádí studenty do tématu spotřebitelského chování. Hlavním cílem kurzu je seznámit účastníky s psychologickými aspekty rozhodovacího procesu. Na příkladu ukázek dobré praxe bude představen rozhodovací proces zákazníka a díky praktickým týmovým projektům studenti proniknou do procesu přípravy kampaně s cílem ovlivnit spotřebitelské chování zákazníka. Stručná anotace předmětu: Aby se stal podnik skutečně prosperujícím, potřebuje pochopit potřeby svých potenciálních i stávajících zákazníků a modelovat produkty i formu komunikace tak, aby odpovídala jejich představám. Psychologie zákazníka pomáhá s identifikováním základních vzorců chování spotřebitelů, společenských trendů či dalších vlivů, které jsou klíčovými faktory při tvorbě rozhodnutí. Psychologie zákazníka tak nemá za cíl pouze odhalit, kdo je potenciálním kupujícím či uživatelem daného produktu, ale je nástrojem k detailnějšímu porozumění vnímání značky či komunikačních nástrojů, které firma volí za účelem prodeje.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Úvod do psychologie zákazníka
  • 2. Nákupní rozhodovací proces
  • 3. Stanovení cílů
  • 4. Emoce v marketingu
  • 5. Vnímání rizik
  • 6. Psychologie ceny
  • 7. Příprava experimentu a jeho vyhodnocení
  • 8. Sociální rozměr a koncept štěstí
  • 9. Sociální stratifikace
  • 10. Princip reciprocity
  • 11. Virální marketing a WOM
  • 12. Hodnocení po nákupu
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách Zápočtový test
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Study Materials
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
Information on course enrolment limitations: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ
The course is also listed under the following terms summer 2022, summer 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/YPSZ