MVŠO:YMZN Management značky - Informace o předmětu
YMZN Management značky
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2023
- Rozsah
- 12/0/0. Přednáška 12 HOD/SEM. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
- Garance
- Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
- Pá 8:00–11:00 B2.334, kromě Pá 17. 2., kromě Pá 24. 2., kromě Pá 10. 3., kromě Pá 24. 3., kromě Pá 14. 4., kromě Pá 21. 4., kromě Pá 28. 4., kromě Pá 5. 5., kromě Pá 12. 5.
- Předpoklady
- TYP_STUDIA(N)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1114)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je naučit studenty pracovat s důležitým fenoménem moderního marketingového myšlení, a to značkou (brand). Po absolvování předmětu budou studenti schopni: vyhodnotit pojem značka, rozvíjet strategie značky, identifikovat značku, určit její hodnotu a pozici na trhu, roli trademarku v marketingových činnostech ovlivňujících chování spotřebitele, plánovat a implementovat marketingové programy k rozvoji značky, stejně jako aplikovat teorie a modely, které jsou využívány k rozhodování o značce v komplexních marketingových programech podniku. V rámci cvičení si studenti prakticky osvojí proces určování hodnoty a pozice značky na trhu a rozvíjení značky prostřednictvím různých marketingových nástrojů.
- Osnova
- Obsah předmětu:
1. Značka a management značky
2. Druhy značek, prvky značky a trademark
3. Identita a osobnost značky
4. Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
5. Zákaznická loajalita ke značce
6. Koncept hodnoty značky
7. Hodnota značky z pohledu spotřebitele
8. Postupné kroky pro budování silné značky
9. Strategický management značky
10. Branding v marketingových programech podniku
11. Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele
12. Budování a udržení hodnoty značky
- Obsah předmětu:
- Literatura
- povinná literatura
- CHOVANCOVÁ MILOSLAVA. Management značky. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018. info
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
- Metody hodnocení
- Zápočet: seminární práce, písemný test.
Zkouška: písemná zkouška. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2023/YMZN