XTMK Trendy v marketingové komunikaci

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2022
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (cvičící)
Garance
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
XTMK/01: St 8:00–9:30 B2.231, kromě St 6. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss
XTMK/02: Út 13:15–14:45 B2.231, kromě Út 5. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
Osnova
  • Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
  • 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
  • 3. Storytelling
  • 4. Influencer marketing
  • 5. Guerilla marketing
  • 6. FOMO
  • 7. Retromarketing
  • 8. Branding
  • 9. Content marketing
  • 10. Omnichannel marketing
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2023, léto 2024.