XMEP2_UMM Mezinárodní podnikání - zahraniční kurz 2

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2018
Rozsah
0/3/0. Cvičení 3 TYD/SEM. 6 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Bc. Irena Kovačičinová (cvičící)
Ing. Michal Menšík, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Daniela Navrátilová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Michal Menšík, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem mezinárodního kurzu relizovaného v zahraničí ve spolupráci se zahraničními univerzitami je propojit studenty z různého akademického, jazykového a kulturního zázemí a rozvíjet jejich interdisciplinární pracovní, vědecké, podnikatelském, etické, komunikační a týmové schopnosti. Studenti se rovněž naučí, jak využít svých odborných schopností (ekonomika, management, exaktní vědy, IT) v mezioborovém a mezikulturním prostředí. Studenti budou začleněni do mezikulturně a mezioborově poskládaných týmů, v nichž budou připravovat podnikatelský plán pro uvedení imaginárního, ale realistického produktu nebo služby na trh. Studenti současně procvičí své jazykové znalosti a prezentační dovednosti, které uplatní nejen při práci v týmu, ale též při obhajobě podnikatelského záměru.
Osnova
  • - Business economics and entrepreneurial skills
    - Business and scientific English
    - Group dynamics and reflective learning
    - Trade Policy and Product Finance
    - Socio-political Economy, Economics Policy
    - Ethics and sustainability
    - Computer Science / ICT
    - Communication skills in English
    students discuss, and agree on a product/service to market
    students do marketing research for their product/service
    students finalize their business- and marketing plan
    students prepare the presentations of their business- and marketing plan
    students receive coaching and feedback on their activities
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2019, léto 2020.