YAKM2_UMM Ateliér kreativního marketingu 2

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2016
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Šárka Štveráková (cvičící)
PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Moderní marketing je postaven na kreativním myšlení a inspiraci, jeho hnacím motorem je touha být jiný než konkurence. Cílem předmětu Ateliér kreativního marketingu je naučit se hledat způsoby, jak může být marketing jiný, kreativně vymýšlet strategie, jak na to, a úspěšné strategie realizovat s využitím moderních ICT nástrojů.
Osnova
  • Anotace studijního předmětu:
    Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou marketingu v instituci/firmě, a to i z pozice zadavatele, a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu a PR. Na konkrétních marketingových akcích budou studenti hledat kreativní způsoby řešení a ztvárnění marketingových a PR akcí, aplikovat teoretické poznatky získané během výuky předmětu Marketing, vstoupí do bezprostředního kontaktu s reálným prostředím a budou moci konfrontovat své hodnoty a postoje s okolním prostředím. Prostřednictvím učení se z vlastních zkušeností poznají úskalí týmové komunikace a spolupráce, kreativního myšlení, prosazování vlastních nápadů, posuzování variantních řešení a hledání optimální cesty řešení situace/ztvárnění nápadu. Ty nejlepší nápady studentů budou skutečně realizovány v rámci podnikových procesů Moravské vysoké školy Olomouc a dalších regionálních firem.
    Osnova seminářů:
    Obsahová náplň jednotlivých seminářů bude vycházet z aktuálních marketingových potřeb MVŠO a dalších firem z regionu. Jednotlivá témata budou řešena v rámci jednoho či více seminářů pod vedením některého z vyučujících dle zaměření tématu.
Literatura
    povinná literatura
  • Zdeněk Steiner. Inbound Marketing. info
  • Viktor Janouch. Internetový marketing. info
  • TOMAN, M. Intuitivní marketing. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-399-1. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Požadavky na studenta:
Účast na seminářích - min. 70%
Aktivní zapojení se do přípravy a realizace řešených marketingových akcí (diskuse, průběžné plnění zadaných úkolů).
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020.