MVŠO:XAKM2_UMM Ateliér kreativního marketingu - Informace o předmětu
XAKM2_UMM Ateliér kreativního marketingu 2
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2015
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Šárka Štveráková (cvičící)
- Garance
- Mgr. Šárka Štveráková
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management a ekonomika ve veřejném sektoru (program MVŠO, 1091)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1091) (2)
- Podnikové informační systémy (program MVŠO, 1091)
- Cíle předmětu
- Moderní marketing je postaven na kreativním myšlení a inspiraci, jeho hnacím motorem je touha být jiný než konkurence. Cílem předmětu Ateliér kreativního marketingu je naučit se hledat způsoby, jak může být marketing jiný, kreativně vymýšlet strategie, jak na to, a úspěšné strategie realizovat s využitím moderních ICT nástrojů.
- Osnova
- Anotace studijního předmětu:
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou marketingu v instituci/firmě, a to i z pozice zadavatele, a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu a PR. Na konkrétních marketingových akcích budou studenti hledat kreativní způsoby řešení a ztvárnění marketingových a PR akcí, aplikovat teoretické poznatky získané během výuky předmětu Marketing, vstoupí do bezprostředního kontaktu s reálným prostředím a budou moci konfrontovat své hodnoty a postoje s okolním prostředím. Prostřednictvím učení se z vlastních zkušeností poznají úskalí týmové komunikace a spolupráce, kreativního myšlení, prosazování vlastních nápadů, posuzování variantních řešení a hledání optimální cesty řešení situace/ztvárnění nápadu. Ty nejlepší nápady studentů budou skutečně realizovány v rámci podnikových procesů Moravské vysoké školy Olomouc a dalších regionálních firem.
Osnova seminářů:
Obsahová náplň jednotlivých seminářů bude vycházet z aktuálních marketingových potřeb MVŠO a dalších firem z regionu. Jednotlivá témata budou řešena v rámci jednoho či více seminářů pod vedením některého z vyučujících dle zaměření tématu.
- Anotace studijního předmětu:
- Literatura
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Požadavky na studenta:
Účast na seminářích - min. 70%
Aktivní zapojení se do přípravy a realizace řešených marketingových akcí (diskuse, průběžné plnění zadaných úkolů).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2015/XAKM2_UMM