YPUR_KPP Public relations

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2010
Rozsah
0/0/2. Seminář 2 HOD/SEM. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Michaela Vaněčková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. et Mgr. Michaela Vaněčková, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Public relations neboli vazby s veřejností představují v dnešní době nepostradatelnou složku firemní politiky. Zvládnutí sociální komunikace zajišťuje nejen firmám v podnikatelské sféře značný úspěch. Po absolvování předmětu by studenti měli umět: - bezpečně zvládat příslušnou terminologii, - používat nástroje PR, - řešit nepříznivé vlivy poškozující pověst firmy, - zlepšit dobrou image podniku, - vytvářet příznivou atmosféru při kontaktu s veřejností - chovat se ve společnosti významných a pro podnik důležitých osobností. Studium PR učí a dále upevňuje správné dovednosti v komunikaci s veřejností.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2011, léto 2012.