XTMK Trendy v marketingové komunikaci

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2024
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící)
Garance
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
Út 11:30–13:00 B2.233 - Zéta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 60 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 14/60, pouze zareg.: 0/60
Jiné omezení: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
Osnova
  • Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
  • 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
  • 3. Storytelling
  • 4. Influencer marketing
  • 5. Guerilla marketing
  • 6. FOMO
  • 7. Retromarketing
  • 8. Branding
  • 9. Content marketing
  • 10. Omnichannel marketing
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/XTMK