XNOM Online Marketing Tools

Moravian Business College Olomouc
summer 2024
Extent and Intensity
0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
Thu 17:00–18:30 B2.331
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 24 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 10/24, only registered: 0/24
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejrozšířenějšími online nástroji využívanými při realizaci marketingových aktivit a připravit je na budoucí kariéru v managementu firmy i na pozici výkonných pracovníku v marketingových týmech.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
    2. Nástroje konkurenční analýzy (SEMRush, SE Ranking, Mangools)
    3. SEM nástroje (Plánovače Google, Sklik, Collabim, KW Finder, SEMOR)
    4. Google ADS
    5. Facebook Business Manager
    6. Umělá inteligence v marketingové komunikaci
    Stručná anotace předmětu:
    Předmět přibližuje možnosti využití online nástrojů v marketingové komunikaci. Studenti se seznámí s nejrozšířenějšími platformami, které lze využít v rámci tvorby situační analýzy, definování konkurenceschopnosti, cílové skupiny, selekce vybraných komunikačních kanálů či realizace marketingových kampaní i jejich vyhodnocování. Během semestru se studenti naučí nastavit reklamní a analytické účty, získají znalost čtení a interpretace dat i schopnost aktivní tvorby a optimalizace reklamních kampaní.
Literature
    required literature
  • SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1. info
  • BAUCKMANN, David. Dynamické reklamy: krok za krokem. Praha: No Limits Art, 2017. ISBN 978-80-87973-33-2. info
  • BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 80%
Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
Information on course enrolment limitations: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ
The course is also listed under the following terms summer 2021, summer 2022, summer 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/XNOM