Týden 1: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku / Informační systém a znalostní management / Proces marketingového výzkumu / Humánní stránka marketingového výzkumu, organizační a etické otázky / 26. 9. 2025
Učitel doporučuje studovat od 26. 9. 2025 do 9. 10. 2025.
Týden 2: Definování problému a výzkumný proces / Explorační výzkum a kvalitativní analýza / Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem / Pozorování a experiment / 22. 11. 2025
Učitel doporučuje studovat od 22. 11. 2025 do 5. 12. 2025.
Týden 3: Měření a návrh dotazníku / Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování / Editování, kódování, analýza dat / Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy / 13. 12. 2025
Učitel doporučuje studovat od 13. 12. 2025 do 26. 12. 2025.
Předchozí
Následující