Psychologie zákazníka
Ing. Omar Ameir, Ph.D.
Psychologie zákazníka
Info
Období
léto 2024

CÍLE PŘEDMĚTU

Předmět uvádí studenty do tématu spotřebitelského chování. Hlavním cílem kurzu je seznámit účastníky s psychologickými aspekty rozhodovacího procesu. Na příkladu ukázek dobré praxe bude představen rozhodovací proces zákazníka a díky praktickým týmovým projektům studenti proniknou do procesu přípravy kampaně s cílem ovlivnit spotřebitelské chování zákazníka. Stručná anotace předmětu: Aby se stal podnik skutečně prosperujícím, potřebuje pochopit potřeby svých potenciálních i stávajících zákazníků a modelovat produkty i formu komunikace tak, aby odpovídala jejich představám. Psychologie zákazníka pomáhá s identifikováním základních vzorců chování spotřebitelů, společenských trendů či dalších vlivů, které jsou klíčovými faktory při tvorbě rozhodnutí. Psychologie zákazníka tak nemá za cíl pouze odhalit, kdo je potenciálním kupujícím či uživatelem daného produktu, ale je nástrojem k detailnějšímu porozumění vnímání značky či komunikačních nástrojů, které firma volí za účelem prodeje.


OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Úvod do psychologie zákazníka
  2. Nákupní rozhodovací proces
  3. Stanovení cílů
  4. Emoce v marketingu
  5. Vnímání rizik
  6. Psychologie ceny
  7. Příprava experimentu a jeho vyhodnocení
  8. Sociální rozměr a koncept štěstí
  9. Sociální stratifikace
  10. Princip reciprocity
  11. Virální marketing a WOM
  12. Hodnocení po nákupu
Kapitola obsahuje:
5
PDF
Učitel doporučuje studovat od 12. 2. 2024 do 25. 2. 2024.
Kapitola obsahuje:
5
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 12. 4. 2024 do 30. 4. 2024.
Předchozí