Mikroekonomie
Ing. Jaroslav Škrabal, Ph.D.
Mikroekonomie
Info
Term
winter 2024
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy klasického proudu mikroekonomické teorie a tím vytvořit obecný základ pro studium speciálních ekonomických disciplín ve vyšších ročnících studia. Po absolvování bude student umět charakterizovat základní ekonomické kategorie a principy z pohledů současné mikroekonomické teorie, zdůvodnit chování jednotlivých tržních subjektů na dílčích trzích, argumentovat dosahování rovnováhy na trhu výrobků a služeb a na trhu výrobních faktorů, definovat nalezení optima pro racionální tržní chování domácností a firem, zhodnotit chování firem na dokonale a nedokonale konkurenčním trhu, vyhodnotit tržní selhání, definovat mikroekonomickou politiku státu.

Zápočet: docházka na cvičení (min. 80 %), aktivní účast na cvičení, závěrečný zápočtový test (min. 70 %).
Zkouška: udělený zápočet, ústní zkouška.


Přednášející: Ing. Jaroslav Škrabal, Ph.D.

Vede cvičení: Ing. Michaela Perunová, Ph.D.

Chapter contains:
2
Study Materials
Teacher recommends to study from 23/9/2024 to 29/9/2024.
Chapter contains:
2
PDF
2
Study Materials
Teacher recommends to study from 30/9/2024 to 6/10/2024.
Chapter contains:
1
PDF
3
Study Materials
Teacher recommends to study from 7/10/2024 to 13/10/2024.
Chapter contains:
1
PDF
3
Study Materials
Teacher recommends to study from 14/10/2024 to 20/10/2024.
Chapter contains:
1
PDF
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 21/10/2024 to 27/10/2024.
Chapter contains:
1
PDF
2
Study Materials
Teacher recommends to study from 28/10/2024 to 3/11/2024.
Study now
Chapter contains:
1
PDF
2
Study Materials
Teacher recommends to study now - from 4/11/2024 to 10/11/2024.
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 11/11/2024 to 17/11/2024.
Teacher recommends to study from 18/11/2024 to 24/11/2024.
Teacher recommends to study from 25/11/2024 to 1/12/2024.
Teacher recommends to study from 2/12/2024 to 8/12/2024.
Teacher recommends to study from 9/12/2024 to 15/12/2024.
Previous