Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS MVŠO
EN
>
YMAR - Marketing
Interaktivní osnova
YMAR - Marketing
OBSAH
YMAR - Marketing
Nyní studovat
Týden 1: Úvod + Organizace předmětu; Úvod do marketingu (význam a vývoj); Globální marketing 21. století (aktuální trendy); Online marketing
Nyní studovat
Týden 2: Trh a marketingové prostředí; Marketingový informační systém a CRM; Marketingový výzkum
Nyní studovat
Týden 3: Marketingový mix + řízení produktu; Řízení ceny; Řízení distribuce
Nyní studovat
Týden 4: Řízení integrované marketingové komunikace; Marketing služeb; Etické aspekty marketingu
Prohlédnout vše
Týden 2: Trh a marketingové prostředí; Marketingový informační systém a CRM; Marketingový výzkum
YMAR (2a) Trh a marketingové prostředí
YMAR (2b) Segmentace
YMAR (2c) Nákupní rozhodovací proces
YMAR (2d) Marketingový informační systém a CRM
YMAR (2e) Marketingový výzkum
EDULAM - Chování spotřebitele
EDULAM - Typy výzkumu
Předchozí
Následující
YMAR - Marketing
Nyní studovat
Týden 1: Úvod + Organizace předmětu; Úvod do marketingu (význam a vývoj); Globální marketing 21. století (aktuální trendy); Online marketing
Nyní studovat
Týden 2: Trh a marketingové prostředí; Marketingový informační systém a CRM; Marketingový výzkum
Nyní studovat
Týden 3: Marketingový mix + řízení produktu; Řízení ceny; Řízení distribuce
Nyní studovat
Týden 4: Řízení integrované marketingové komunikace; Marketing služeb; Etické aspekty marketingu
Operace
Prohlédnout vše