PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
XEVM - Event marketing
Info
Term
winter 2024

CÍLE PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem.

Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.


OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Úvod a organizace předmětu
  2. Úvod do event marketingu
  3. Charakteristika, význam a trendy event marketingu
  4. Plán realizace eventu
  5. Příprava eventu
  6. Realizace eventu
  7. Komunikace eventu
  8. Vyhodnocení eventu
  9. Aplikační oblasti event marketingu
  10. Konkurenční prostředí eventových agentur
  11. Prezentace týmového projektu


UKONČENÍ PŘEDMĚTU (XEVM)

Zápočet (Z), 3 kredity.


POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  • Aktivní účast na cvičeních: požadovaná docházka na cvičení min. 75 % (3 povolené absence).
  • Zpracování semestrálního týmového projektu.
  • Průběžné prezentace dílčích aktivit týmového projektu na cvičeních (všichni členové týmu).
  • Písemný zápočtový test: úspěšné splnění testu min. 70 %. Termín: dle dohody s vyučující.


ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍHO TÝMOVÉHO PROJEKTU

  • Téma: "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce".
  • Zadání: přesná specifikace zadání týmového projektu je vložena do sekce XEVM/Úvod - Organizace předmětu.
  • Formát: zpracování do šablony pro seminární práce na MVŠO.
  • Rozsah: 15-20 stran A4 (včetně titulní strany).
  • Odevzdání: ve Wordu, vložit do IS MVŠO/XEVM/Odevzdávárna (vloží pouze 1 člen/vedoucí skupiny za celý tým).
  • Termín odevzdání: 18. 11. 2024 (23:59 hod.). (Pozor! Změna termínu!)
  • Termín ústní prezentace: 4. 12. 2024 (na cvičení v 11. výukovém týdnu).

Upozornění:  Neodevzdání semestrální týmové práce do Odevzdávárny IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu daného semestru akademického roku. Odevzdání semestrální práce v pozdějším termínu (např. dodatečně odeslaným e-mailem, byť s omluvou) není možné a nebude akceptováno!

Chapter contains:
1
Homework Vault
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 25/9/2024 to 1/10/2024.
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 2/10/2024 to 8/10/2024.
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 9/10/2024 to 15/10/2024.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 16/10/2024 to 22/10/2024.
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 23/10/2024 to 29/10/2024.
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 30/10/2024 to 5/11/2024.
Týden 7: Komunikace eventu / 6/11/2024
Teacher recommends to study from 6/11/2024 to 12/11/2024.
Týden 8: Vyhodnocení eventu / 13/11/2024
Teacher recommends to study from 13/11/2024 to 19/11/2024.
Týden 9: Aplikační oblasti event marketingu / 20/11/2024
Teacher recommends to study from 20/11/2024 to 26/11/2024.
Týden 10: Konkurenční prostředí eventových agentur / 27/11/2024
Teacher recommends to study from 27/11/2024 to 3/12/2024.
Týden 11: Prezentace týmového projektu "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce" / 4/12/2024
Teacher recommends to study from 4/12/2024 to 10/12/2024.
Týden 12: Prezentace týmového projektu "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce" (náhradní termín) / 11/12/2024
Teacher recommends to study from 11/12/2024 to 17/12/2024.
Previous