XTMK - Trendy v marketingové komunikaci
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
XTMK - Trendy v marketingové komunikaci
Info
Období
léto 2023

CÍLE PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.


OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Úvod a strategie marketingové komunikace
  2.  Storytelling; Influencer marketing 
  3. Guerilla marketing
  4.  FOMO; Retromarketing
  5.  Branding
  6.  Content marketing; Omnichannel marketing


UKONČENÍ PŘEDMĚTU (XTMK)

0p/2cv; Zápočet (Z), 2 kredity.


POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  1. Aktivní účast na cvičeních: docházka min. 75 % (povolena 1,5 hodiny absence).
  2. Zápočet/týmový projekt: tým (3 studenti), téma „Návrh kampaně v rámci guerilla marketingu". Rozsah práce: titulní strana + 5-6 stran A4. Odevzdání ve Wordu či PDF, šablona pro seminární práce, vložit do IS/MVŠO. Termín: 30. 4. 2023.
  3. Ústní prezentace týmového projektu. Termín: 3. 5. 2023 (v rámci posledního cvičení).

Poznámka: Neodevzdání  týmového projektu do IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu v daném semestru akademického roku.

Kapitola obsahuje:
2
Odevzdávárna
1
PDF
2
Studijní materiály
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 22. 2. 2023 do 7. 3. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 8. 3. 2023 do 21. 3. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 22. 3. 2023 do 4. 4. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 5. 4. 2023 do 18. 4. 2023.
Kapitola obsahuje:
3
Studijní materiály
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 19. 4. 2023 do 2. 5. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 3. 5. 2023 do 16. 5. 2023.

Týden 1: Úvod a strategie marketingové komunikace

Týden 2: Storytelling; Influencer marketing

Týden 3: Guerilla marketing

Týden 4: FOMO; Retromarketing

Týden 5: Branding

Týden 6: Content marketing; Omnichannel marketing