XTMK - Trendy v marketingové komunikaci
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
XTMK - Trendy v marketingové komunikaci
Info
Období
léto 2024

CÍLE PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.

OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Úvod a strategie marketingové komunikace
  2.  Storytelling; Influencer marketing 
  3. Guerilla marketing
  4.  FOMO; Retromarketing
  5.  Branding
  6.  Content marketing; Omnichannel marketing

UKONČENÍ PŘEDMĚTU (XTMK)

0p/2cv; Zápočet (Z), 2 kredity.

POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  1. Aktivní účast na cvičeních: docházka min. 75 %.
  2. Zápočet/týmový projekt: tým (2 studenti), téma „Návrh kampaně v rámci guerilla marketingu". Rozsah práce: titulní strana + 5-6 stran A4. Odevzdání ve Wordu či PDF, šablona pro seminární práce, vložit do IS/MVŠO. Termín: 18. 3. 2024.
  3. Ústní prezentace týmového projektu. Termín: 19. 3. 2024.

Upozornění:  Neodevzdání seminární práce do Odevzdávárny IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu daného semestru akademického roku. Odevzdání seminární práce v pozdějším termínu (např. dodatečně odeslaným e-mailem, byť s omluvou) není možné a nebude akceptováno!

Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
PDF
2
Studijní materiály
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 13. 2. 2024 do 19. 2. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 20. 2. 2024 do 26. 2. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 27. 2. 2024 do 4. 3. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 5. 3. 2024 do 11. 3. 2024.
Kapitola obsahuje:
3
Studijní materiály
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 12. 3. 2024 do 18. 3. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 19. 3. 2024 do 25. 3. 2024.

Týden 1: Úvod a strategie marketingové komunikace

Týden 2: Storytelling; Influencer marketing

Týden 3: Guerilla marketing

Týden 4: FOMO; Retromarketing

Týden 5: Branding

Týden 6: Content marketing; Omnichannel marketing