YMZN - Management značky
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
YMZN - Management značky
Info
Term
summer 2023

Cíl předmětu

Cílem předmětu je naučit studenty pracovat s důležitým fenoménem moderního marketingového myšlení, a to značkou (brand). Po absolvování předmětu budou studenti schopni: vyhodnotit pojem značka, rozvíjet strategie značky, identifikovat značku, určit její hodnotu a pozici na trhu, roli trademarku v marketingových činnostech ovlivňujících chování spotřebitele, plánovat a implementovat marketingové programy k rozvoji značky, stejně jako aplikovat teorie a modely, které jsou využívány k rozhodování o značce v komplexních marketingových programech podniku. V rámci cvičení si studenti prakticky osvojí proces určování hodnoty a pozice značky na trhu a rozvíjení značky prostřednictvím různých marketingových nástrojů.


Obsah předmětu

  1. Značka a management značky
  2. Druhy značek, prvky značky a trademark
  3. Identita a osobnost značky
  4. Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
  5. Zákaznická loajalita ke značce
  6. Koncept hodnoty značky
  7. Hodnota značky z pohledu spotřebitele
  8. Postupné kroky pro budování silné značky
  9. Strategický management značky
  10. Branding v marketingových programech podniku
  11. Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele
  12. Budování a udržení hodnoty značky


Požadavky na studenta

  1. Zápočet/seminární práce: „Popis globální značky“. Rozsah práce: titulní strana + 3-4 strany A4. Odevzdání ve Wordu, vložit do IS/MVŠO. Termín: 20. 5. 2023.
  2. Zkouška/písemný test: úspěšné splnění testu min. 60 %. Termín: dle dohody s vyučující.

Poznámka: Neodevzdání seminární práce do IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu v daném semestru akademického roku.


Zadání seminární práce

Téma seminární práce: „Popis globální značky“

Obsah (postup) - vyberte si jednu z globálních značek a uveďte/popište:

  1. název značky
  2. historie značky
  3. základní charakteristika značky
  4. globální hodnota značky
  5. příběh značky
  6. portfolio v rámci značky
  7. cílový trh
  8. konkurenční značky
  9. údaje o registraci značky/ochranné známky (www.upv.cz)
  10. logo značky (vizuální podoba)
  11. symbolika loga (popis)
  12. slogany značky

Pozor! Nezapomínejte uvádět odkazy na zdroje, závěrečný seznam literatury a elektronických zdrojů.

Chapter contains:
1
Homework Vault
1
PDF
5
Study Materials
1
Web
Teacher recommends to study from 3/3/2023 to 16/3/2023.
Chapter contains:
4
Study Materials
Teacher recommends to study from 17/3/2023 to 30/3/2023.
Chapter contains:
2
Study Materials
1
Web
Teacher recommends to study from 31/3/2023 to 13/4/2023.
Previous