PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
YEVM - Event marketing (přednášky)
Info
Období
zima 2024

CÍLE PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem.

Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.


OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Úvod a organizace předmětu
  2. Úvod do event marketingu
  3. Charakteristika, význam a trendy event marketingu
  4. Plán realizace eventu
  5. Příprava eventu
  6. Realizace eventu
  7. Komunikace eventu
  8. Vyhodnocení eventu
  9. Aplikační oblasti event marketingu
  10. Konkurenční prostředí eventových agentur


UKONČENÍ PŘEDMĚTU (YEVM)

Zápočet (Z), 3 kredity.


POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  • Seminární práce: „Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce".
  • Písemný zápočtový test: úspěšné splnění testu min. 60 %. Termín: dle dohody s vyučující.


ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍHO TÝMOVÉHO PROJEKTU

  • Téma: "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce".
  • Zadání: zpracujte plán přípravy jakéhokoliv eventu, který byste potenciálně mohli v rámci České republiky realizovat. Ve své seminární práci využijte odbornou literaturu, statistická data, fakta, informace z pořádání marketingových událostí. Nezapomeňte na řádné uvedení zdrojů.
  • Formát: zpracování do šablony pro seminární práce na MVŠO.
  • Rozsah: 5-8 stran A4 (včetně titulní strany).
  • Odevzdání: ve Wordu, vložit do IS MVŠO/YEVM/Odevzdávárna.
  • Termín odevzdání: 8. 12. 2024 (23:59 hod.).


Upozornění:  Neodevzdání semestrální týmové práce do Odevzdávárny IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu daného semestru akademického roku. Odevzdání semestrální práce v pozdějším termínu (např. dodatečně odeslaným e-mailem, byť s omluvou) není možné a nebude akceptováno!

Týden 1
Učitel doporučuje studovat od 25. 10. 2024 do 7. 11. 2024.
Týden 2
Učitel doporučuje studovat od 29. 11. 2024 do 12. 12. 2024.
Předchozí
Následující