Cenotvorba a cenová strategie
Dr. Miroslava Čechová Závadská, BSc., MSc.
Cenotvorba a cenová strategie
Info
Term
winter 2024
Předmět seznamuje posluchače s řízením cenové strategie se zaměřením na reálnou praxi v podobě cenové tvorby. Koncepce strategie vychází z marketingu, obecné ekonomie, financí a účetnictví a je zasazena do rámce strategického managementu. Zdůrazňuje vztah cenové strategie k celkové strategii organizace. Předmět objasňuje plánování a řízení tvorby cen v podmínkách nejistoty a rizika, uvádí metody analýzy faktorů, ovlivňujících ceny, jednotlivé tvorby cen, seznamuje s cenovou tvorbou v podmínkách mezinárodního obchodu. Studenti se zorientují v cenové politice a cenové strategii. Prakticky si osvojí metody tvorby cen, cenové kalkulace, implementace cenových strategií v různých typech podniků i v rámci mezinárodního podnikání.


Metody hodnocení

Zápočet: aktivní účast na cvičeních, vypracování zadaných úkolů, zápočtový test.
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 23/9/2024 to 29/9/2024.
Teacher recommends to study from 30/9/2024 to 6/10/2024.
Teacher recommends to study from 7/10/2024 to 13/10/2024.
Teacher recommends to study from 14/10/2024 to 20/10/2024.
Teacher recommends to study from 21/10/2024 to 27/10/2024.
Teacher recommends to study from 28/10/2024 to 3/11/2024.
Teacher recommends to study from 4/11/2024 to 10/11/2024.
Teacher recommends to study from 11/11/2024 to 17/11/2024.
Teacher recommends to study from 18/11/2024 to 24/11/2024.
Teacher recommends to study from 25/11/2024 to 1/12/2024.
Teacher recommends to study from 2/12/2024 to 8/12/2024.
Teacher recommends to study from 9/12/2024 to 15/12/2024.
Previous