KONTAKT, ORGANIZAČNÍ INFORMACE, OBSAH PŘEDNÁŠEK
ZÁKLADNÍ KOMUNIKAČNÍ PROCES, ŠUMY V KOMUNIKACI, ZPĚTNÁ VAZBA V KOMUNIKACI
VLIV OSOBNOSTI NA KOMUNIKAČNÍ PROCES, FILTRY V POSKYTOVÁNÍ A VNÍMÁNÍ INFORMACÍ, SEBEPOZNÁVÁNÍ V KOMUNIKACI, TYPY LIDÍ V KOMUNIKACI
1. KOMUNIKAČNÍ PROCES, 2. ROLE ÚČASTNÍKŮ KOMUNIKAČNÍHO PROCESU
UMĚNÍ NASLOUCHAT, TYPY NASLOUCHÁNÍ, CO JSOU TO OTÁZKY A JEJICH DRUHY, TECHNIKA KLADENÍ OTÁZEK
PRINCIPY ASERTIVNÍ KOMUNIKACE, ASERTIVNÍ PRÁVA, ASERTIVNÍ DOVEDNOSTI
4. NASLOUCHÁNÍ A OTÁZKY, 5. ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ
TECHNIKA ROZOVORU V OBCHODNÍM JEDNÁNÍ, OBCHODNÍ JEDNÁNÍ, ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP V OSOBNÍM JEDNÁNÍ
MODEL JEDNOSMĚRNÉ A DVOUSMĚRNÉ KOMUNIKACE, ODLIŠNOSTI FORERM KOMUNIKACE, PRAVIDLA PÍSEMNÉ KOMUNIKACE, PRAVIDLA TELEFONICKÉ KOMUNIKACE
7. TECHNIKA OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ, 8. FORMY KOMUNIKACE
KONFLIKTY A JEJICH DRUHY, ZPŮSOBY ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ, POSTUP K ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ
TECHNIKA PREZENTACE TÉMATU PŘED SKUPINOU, SEBEPREZENTACE, ZPĚTNÁ VAZBA A HODNOCENÍ PREZENTACE
10. PREZENTAČNÍ DOVOEDNOSTI, 11. PREZENTAČNÍ DOVOEDNOSTI