Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Informace, které musím znát před nástupem do praxe.
Odborná praxe v rámci Bc. studia
Informace pro prezenční studenty od Národního akreditačního úřadu
- článek 5 = ,,Studentům lze praxi uznat i činnost v rámci jejich zaměstnání pouze v případě, že obsah praxe a výkon činností v průběhu praxe odpovídá požadavkům a cílům praxe. Není přijatelné, aby byla za odpovídající praxi uznávána běžná činnost studentů v jejich zaměstnání či jejich působení jako OSVČ, protože běžné činnosti, které student doposud vykonával v rámci svého zaměstnání, většinově k naplnění cílů praxe sloužit nemohou."
- Studenti mohou vykonávat praxi ve své firmě, ale musí být náplň praxe odlišná nežli je běžná pracovní náplň.
Dokumenty k praxi - dohoda, zpráva z OP
Odkaz na web MVŠO:
Zjistíš více o praxi na naší škole.
Nabídka spolupracujících firem.
Kontakt:
Dohoda k praxi - jak ji vyplnit?
Jak správně vyplnit Dohodu k praxi?
- Co mám vyplnit?
- Vyplňte informace o sobě (2. polovina 1. stránky).
- Doplňte období, kdy budete vykonávat praxi (taktéž).
- Co má vyplnit firma/společnost/organizace?
- Údaje o firmě/společnosti (1. polovina 1. stránky)
- Datum, razítko, místo podepsání (2. polovina 2. stránky)
Jak správně odevzdat Dohodu o praxi?
- 2 kopie Dohody - vyplněné a podepsané Dohody (zaměstnavatelem),
- donést Dohody do kanceláře Mgr. Martin Poledny č.435 na Rektorátu,
- odevzdat do boxu/ schránky, který je na Studijním oddělení (pokud nebudu v kanceláři).
Do kdy odevzdat?
- vyplněnou Dohodu je potřeba odevzdat (ve 2 vyhotoveních do 15.3.2024),
- pozdější odevzdávání Dohody pouze po schválení,
- v případě problémů ihned řešit - konzultace (on-line apod.).
Vyzvednutí podepsané Dohody:
- Dohoda musí být podepsaná paní dr. I. Wiedermannovou,
- jedna Dohoda se vrací zpět (pro ,,zaměstnavatele" - musí ji mít u sebe),
- vyzvednout si podepsanou Dohodu v kanceláři 435 na Rektorátu (doporučuji po předchozí e-mailové domluvě).
Zpráva z Odborné praxe - jak ji vyplnit?
Jak správně vyplnit Zprávu z OP?
- Co vyplní student:
- hlavičku formuláře (jméno, termín, název společnosti),
- výkaz práce (datum, počet odpracovaných hodin, popis aktivit) + součet hodin,
- konec formuláře (datum, podpis),
- NEZAPOMENOUT, že výkaz má být vyplněn za každý den zvlášť (ne, po týdnech apod.).
- Co vyplní organizace/firma apod.:
- zhodnocení OP studenta (všech 5 kolonek na stránce č. 1),
- datum, podpis s razítkem.
Jak správně odevzdat Zprávu z OP?
- On-line prostřednictvím aplikace Odevzdávárna.
- Nahrát PDF soubor do IS MVŠO.
- Pojmenovat ve stylu např.: Poledna_8913_Zprava_z_OP (Jméno_UČO_Název).
Do kdy odevzdat?
- Odevzdat on-line do aplikace Odevzdávárna, která je v Interaktivní osnově.
- Termín odevzdání je nejpozději do: půlnoci mezi 25.6. a 26.6.2024.
- Můžete odevzdat kdykoliv po skončení praxe (výše je uveden pouze deadline).
- Pokud někdo bude plnit praxi i v červenci, tak po domluvě (on-line apod.).
Odevzdávárna - Zpráva o OP
Odevzdání Zprávy z OP je nejpozději do půlnoci mezi 25.6.2024 a 26.6.2024 (0:00).
Před odevzdáním Zprávy si zkontrolujte, jestli je hodnocení správně vyplněno (všechno kolonky, komentáře a výkaz práce).
POZOR! Výkaz práce musí být vyplněn za každý den - ne za týden (musí zde být počet odpracovaných hodin a krátký popis aktivit).
Termíny konzultací
A. Nepřítomnost na pracovišti:
- ČT 16.2.2024 - celý den,
- PÁ 23.2.2024 - celý den,
- PO 26.2.2024 - celý den,
- ČT - PÁ 7.3.2024 - 8.3.2024 - celý den,
- ÚT 19.3.2024 - po 15:00,
- ST 20.3.2024 - po 15:30,
- ČT 21.3.2024 - odpoledne
- PO 25.3.2024 - celý den,
- ÚT 2.4.2024 - celý den,
- ÚT 16.4.2024 - dopoledne,
- ČT 18.4.2024 - dopoledne,
- ST 22.5.2024 - odpoledne,
- PÁ 24.5.2024 - celý den.
B. Pauza na oběd:
- Každý den - cca od 11:45 do 12:45 (v závislosti na pracovním vytížení).
C. Termíny konzultací:
- E- mail - každý den (neomezeně),
- MS - Teams - po e-mailové domluvě,
- Osobně - po domluvě (e-mailem).