Marketingový výzkum
RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.
Marketingový výzkum
Info
Období
léto 2023
Cílem předmětu je naučit studenty kroky při zpracování projektů marketingového výzkumu. Studenti pochopí, že marketingový výzkum je integrální součásti marketingu. Studenti rovněž pochopí, že prostřednictvím procesů marketingového výzkumu jsou poskytovány informace pro potřeby podnikového managementu, protože pro podnikové rozhodovací procesy musí být informace relevantní, přesné, reálné, validní a aktuální; studenti pochopí, že marketingový výzkum napomáhá podnikům zůstat konkurenceschopnými.
Kapitola obsahuje:
5
PDF
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 14. 4. 2023 do 28. 4. 2023.
Kapitola obsahuje:
4
PDF
Učitel doporučuje studovat od 28. 4. 2023 do 12. 5. 2023.
Předchozí