Úvod do předmétu - definice a vymezení event marketingu a jeho charakteristika.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 23. 9. 2024 do 29. 9. 2024.
Plánování a tvorba event marketingové strategie se skládají ze standardních fází procesu plánování – tedy analýzy, definování cílů, stanovení strategie a z kontroly. Poté přichází na řadu vlastní realizace event marketingu.
Kapitola obsahuje:
1
Složka
Učitel doporučuje studovat od 30. 9. 2024 do 6. 10. 2024.
12 pravidel pro realizaci úspěšného eventu
Učitel doporučuje studovat od 7. 10. 2024 do 13. 10. 2024.
Praktické ukázky komunikace 3 eventů - Oppening event Galerie Šantovka, Konference marketingovývh manažerů skupiny Austrotherm, Penny strategická konference.
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
Učitel doporučuje studovat od 14. 10. 2024 do 20. 10. 2024.
Metody vyhodnocení eventu - kvantitativní a kvalitativní vyhodnocování. Vyhodnocení komunikace 3 konkrétních eventů.
Kapitola obsahuje:
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 21. 10. 2024 do 27. 10. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
2
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 28. 10. 2024 do 3. 11. 2024.
Předchozí