Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS MVŠO
CS
>
YMV - Marketingový výzkum
Interactive Syllabus
YMV - Marketingový výzkum
CONTENTS
YMV - Marketingový výzkum
Study now
Týden 1: Úvod; Úloha marketingového výzkumu; Informační systém a znalostní management; Proces marketingového výzkumu
Study now
Týden 2: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky; Definování problému a výzkumný proces; Explorační výzkum a kvalitativní analýza; Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem; Pozorování a experiment
Study now
Týden 3: Měření a návrh dotazníku; Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat; Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy
View all
Týden 1: Úvod; Úloha marketingového výzkumu; Informační systém a znalostní management; Proces marketingového výzkumu
YMV - Zadání seminární práce
YMV - Seminární práce (Šablona)
YMV - Marketingový výzkum (Odevzdávárna)
„Projekt marketingového výzkumu"
YMV - Marketingový výzkum (Skripta)
YMV (1) Úloha marketingového výzkumu
YMV (2) Informační systém a znalostní management
YMV (3) Proces marketingového výzkumu
Previous
Next
YMV - Marketingový výzkum
Study now
Týden 1: Úvod; Úloha marketingového výzkumu; Informační systém a znalostní management; Proces marketingového výzkumu
Study now
Týden 2: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky; Definování problému a výzkumný proces; Explorační výzkum a kvalitativní analýza; Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem; Pozorování a experiment
Study now
Týden 3: Měření a návrh dotazníku; Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat; Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy
Operations
View all