Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS MVŠO
CS
>
XPSZ - Psychologie zákazníka
Interactive Syllabus
XPSZ - Psychologie zákazníka
CONTENTS
XPSZ - Psychologie zákazníka
Study now
Týden 1 - Úvod do psychologie zákazníka; Nákupní rozhodovací proces (dr. Pavlíčková)
Study now
Týden 2 - Psychologie v ekonomii a managementu (dr. Ameir)
Study now
Týden 3 - Emoce v marketingu; Psychologie ceny (dr. Pavlíčková)
Study now
Týden 4 - Psychologie stanovení cílů a sociální stratifikace (dr. Ameir)
Study now
Týden 5 - Virální marketing a WOM (dr. Pavlíčková)
Study now
Týden 6 - Behaviorální aspekty ekonomického úspěchu - reklama, tržby a princip zrcadlení (dr. Ameir)
View all
Týden 3 - Emoce v marketingu; Psychologie ceny (dr. Pavlíčková)
XPSZ (3a) Emoce v marketingu
XPSZ (3b) Psychologie ceny (1. část)
XPSZ (3b) Psychologie ceny (2. část)
Previous
Next
XPSZ - Psychologie zákazníka
Study now
Týden 1 - Úvod do psychologie zákazníka; Nákupní rozhodovací proces (dr. Pavlíčková)
Study now
Týden 2 - Psychologie v ekonomii a managementu (dr. Ameir)
Study now
Týden 3 - Emoce v marketingu; Psychologie ceny (dr. Pavlíčková)
Study now
Týden 4 - Psychologie stanovení cílů a sociální stratifikace (dr. Ameir)
Study now
Týden 5 - Virální marketing a WOM (dr. Pavlíčková)
Study now
Týden 6 - Behaviorální aspekty ekonomického úspěchu - reklama, tržby a princip zrcadlení (dr. Ameir)
Operations
View all