Digitální marketing
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D.
Digitální marketing
Info
Term
summer 2023
Cílem předmětu je seznámit studenty s charakteristikou, znaky, odlišnostmi, ale především možnostmi efektivního využití digitálního marketingu. Obsahem předmětu bude nejen seznámení s novými moderními nástroji a pojmy, ale také "zasazení" klasických marketingových teoretických disciplín jako je marketingová komunikace, marketingový výzkum či public relations do prostředí internetu. Seznámit studenty s moderním, aktuálním pojetím marketingu a s možnostmi, technikami a nástroji, které přináší digitální marketing, v praxi.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 17/2/2023 to 2/3/2023.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 3/3/2023 to 16/3/2023.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 17/3/2023 to 30/3/2023.
Chapter contains:
1
Study Materials
1
Study text
Teacher recommends to study from 31/3/2023 to 13/4/2023.
Previous