XPSZ - Psychologie zákazníka
-
XPSZ - Psychologie zákazníka
-
Nyní studovatTýden 1 - Úvod do psychologie zákazníka (Ameir)
-
Nyní studovatTýden 2 - Nákupní rozhodovací proces (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 3 - Stanovení cílů (Ameir)
-
Nyní studovatTýden 4 - Emoce v marketingu (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 5 - Psychologie ceny (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 6 - Virální marketing a WOM (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 7 - Příprava experimentu a jeho vyhodnocení (Weiss)
-
Nyní studovatTýden 8 - Sociální rozměr a koncept štěstí (Weiss)
-
Nyní studovatTýden 9 - Sociální stratifikace (Ameir)
-
Nyní studovatTýden 10 - Princip reciprocity a Hodnocení po nákupu (Weiss)
-
Nyní studovatTýden 11 - Vnímání rizik (Ameir)
-
Týden 11 - Vnímání rizik (Ameir)
Následující
-
XPSZ - Psychologie zákazníka
-
Nyní studovatTýden 1 - Úvod do psychologie zákazníka (Ameir)
-
Nyní studovatTýden 2 - Nákupní rozhodovací proces (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 3 - Stanovení cílů (Ameir)
-
Nyní studovatTýden 4 - Emoce v marketingu (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 5 - Psychologie ceny (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 6 - Virální marketing a WOM (Pavlíčková)
-
Nyní studovatTýden 7 - Příprava experimentu a jeho vyhodnocení (Weiss)
-
Nyní studovatTýden 8 - Sociální rozměr a koncept štěstí (Weiss)
-
Nyní studovatTýden 9 - Sociální stratifikace (Ameir)
-
Nyní studovatTýden 10 - Princip reciprocity a Hodnocení po nákupu (Weiss)
-
Nyní studovatTýden 11 - Vnímání rizik (Ameir)
-