XEVM - Event marketing
XEVM - Event marketing
Info
Období
zima 2025

CÍLE PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem.

Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.


OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Úvod a organizace předmětu
  2. Úvod do event marketingu
  3. Charakteristika, význam a trendy event marketingu
  4. Plán realizace eventu
  5. Příprava eventu
  6. Realizace eventu
  7. Komunikace eventu
  8. Vyhodnocení eventu
  9. Aplikační oblasti event marketingu
  10. Konkurenční prostředí eventových agentur
  11. Prezentace týmového projektu


UKONČENÍ PŘEDMĚTU (XEVM)

Rozsah: přednáška 0, cvičení 2 hodiny/týdně

Zápočet (Z), 3 kredity.


POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  • Aktivní účast na cvičeních: požadovaná docházka na cvičení min. 75 % (3 povolené absence).
  • Zpracování semestrálního týmového projektu.
  • Průběžné prezentace dílčích aktivit týmového projektu na cvičeních (všichni členové týmu).
  • Písemný zápočtový test: úspěšné splnění testu min. 70 %. Termín: dle dohody s vyučující.


ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍHO TÝMOVÉHO PROJEKTU

  • Téma: "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce".
  • Zadání: přesná specifikace zadání týmového projektu je vložena do sekce XEVM/Úvod - Organizace předmětu.
  • Formát: zpracování do šablony pro seminární práce na MVŠO.
  • Rozsah: 15-20 stran A4 (včetně titulní strany).
  • Odevzdání: ve Wordu, vložit do IS MVŠO/XEVM/Odevzdávárna (vloží pouze 1 člen/vedoucí skupiny za celý tým).
  • Termín odevzdání: neděle 23. 11. 2025 (23:59 hod.). 
  • Termín ústní prezentace: 26. 11. 2025 (1. část skupin) + 3. 12. 2025 (2. část skupin). 

Upozornění:  Neodevzdání semestrální týmové práce do Odevzdávárny IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu daného semestru akademického roku. Odevzdání semestrální práce v pozdějším termínu (např. dodatečně odeslaným e-mailem, byť s omluvou) není možné a nebude akceptováno!

Nyní studovat
Učitel doporučuje studovat nyní – od 24. 9. 2025 do 30. 9. 2025.
Týden 2
Učitel doporučuje studovat od 1. 10. 2025 do 7. 10. 2025.
Týden 3
Učitel doporučuje studovat od 8. 10. 2025 do 14. 10. 2025.
Týden 4
Učitel doporučuje studovat od 15. 10. 2025 do 21. 10. 2025.
Týden 5
Učitel doporučuje studovat od 22. 10. 2025 do 28. 10. 2025.
Týden 6
Učitel doporučuje studovat od 29. 10. 2025 do 4. 11. 2025.
Týden 7
Učitel doporučuje studovat od 5. 11. 2025 do 11. 11. 2025.
Týden 8
Učitel doporučuje studovat od 12. 11. 2025 do 18. 11. 2025.
Týden 9
Učitel doporučuje studovat od 19. 11. 2025 do 25. 11. 2025.
Týden 10
Učitel doporučuje studovat od 26. 11. 2025 do 2. 12. 2025.
Týden 11
Učitel doporučuje studovat od 3. 12. 2025 do 9. 12. 2025.
Týden 12
Učitel doporučuje studovat od 10. 12. 2025 do 16. 12. 2025.
Předchozí