Úvod do předmétu - definice a vymezení event marketingu a jeho charakteristika.
Chapter contains:
1
PDF
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 23/9/2024 to 29/9/2024.
Plánování a tvorba event marketingové strategie se skládají ze standardních fází procesu plánování – tedy analýzy, definování cílů, stanovení strategie a z kontroly. Poté přichází na řadu vlastní realizace event marketingu.
Chapter contains:
1
Folder
Teacher recommends to study from 30/9/2024 to 6/10/2024.
12 pravidel pro realizaci úspěšného eventu
Teacher recommends to study from 7/10/2024 to 13/10/2024.
Praktické ukázky komunikace 3 eventů - Oppening event Galerie Šantovka, Konference marketingovývh manažerů skupiny Austrotherm, Penny strategická konference.
Chapter contains:
1
Image
Teacher recommends to study from 14/10/2024 to 20/10/2024.
Metody vyhodnocení eventu - kvantitativní a kvalitativní vyhodnocování. Vyhodnocení komunikace 3 konkrétních eventů.
Chapter contains:
1
Web
Teacher recommends to study from 21/10/2024 to 27/10/2024.
Chapter contains:
1
Homework Vault
2
Study Materials
Teacher recommends to study from 28/10/2024 to 3/11/2024.
Previous