Ing. Diana Hološková
Event marketing
Info
Course
Term
winter 2024
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem.

Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.

Úvod do předmétu - definice a vymezení event marketingu a jeho charakteristika.


Chapter contains:
1
PDF
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 23/9/2024 to 29/9/2024.

Plánování a tvorba event marketingové strategie se skládají ze standardních fází procesu plánování – tedy analýzy, definování cílů, stanovení strategie a z kontroly. Poté přichází na řadu vlastní realizace event marketingu.

Chapter contains:
1
Folder
Teacher recommends to study from 30/9/2024 to 6/10/2024.

12 pravidel pro realizaci úspěšného eventu

Teacher recommends to study from 7/10/2024 to 13/10/2024.

Praktické ukázky komunikace 3 eventů - Oppening event Galerie Šantovka, Konference marketingovývh manažerů skupiny Austrotherm, Penny strategická konference.

Chapter contains:
1
Image
Teacher recommends to study from 14/10/2024 to 20/10/2024.

Metody vyhodnocení eventu - kvantitativní a kvalitativní vyhodnocování. Vyhodnocení komunikace 3 konkrétních eventů.

Chapter contains:
1
Web
Teacher recommends to study from 21/10/2024 to 27/10/2024.
Chapter contains:
1
Homework Vault
2
Study Materials
Teacher recommends to study from 28/10/2024 to 3/11/2024.
Previous