YTMK - Trendy v marketingové komunikaci
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
YTMK - Trendy v marketingové komunikaci
Info
Období
léto 2024

CÍL PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.


OBSAH PŘEDMĚTU

1. Úvod do marketingové komunikace
2. Strategie marketingové komunikace
3. Storytelling
4. Influencer marketing
5. Guerilla marketing
6. FOMO
7. Retromarketing
8. Branding
9. Content marketing
10. Omnichannel marketing


UKONČENÍ PŘEDMĚTU (YTMK)

8př/0cv; Zápočet (Z), 2 kredity.


POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  1. Aktivní účast na výuce.
  2. Zápočet/seminární práce: téma „Popis kampaně v oblasti trendů marketingové komunikace". Rozsah práce: titulní strana + 5-7 stran A4. Odevzdání ve Wordu či PDF, šablona pro seminární práce, vložit do IS/MVŠO. Student si vybere jedno téma z trendů marketingové komunikace (ze seznamu/obsahu předmětu) a popíše již realizovanou nebo připravovanou, či fiktivní kampaň. Termín: 31. 5. 2024.

Osnova seminární práce:

Úvod
  1. Chrakteristika vybraného nástroje marketingové komunikace (teoretické pojetí)
  2. Název kampaně a definování cíle kampaně
  3. Popis firmy/subjektu a brandu (pro který je kampaň realizována)
  4. Popis kampaně (příběh, cílový segment, klíčová slova, komunikační kanál, načasování kampaně, využitá média, dílčí marketingové nástroje kampaně, ambasador, výstup, sledovanost atd.)
  5. Vlastní návrhy pro zlepšení kampaně

Závěr

Upozornění:  Neodevzdání seminární práce do Odevzdávárny IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu daného semestru akademického roku. Odevzdání seminární práce v pozdějším termínu (např. dodatečně odeslaným e-mailem, byť s omluvou) není možné a nebude akceptováno!

Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
PDF
4
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 5. 4. 2024 do 19. 4. 2024.
Kapitola obsahuje:
5
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 17. 4. 2024 do 1. 5. 2024.

Týden 1: 1. Úvod do marketingové komunikace; 2. Strategie marketingové komunikace; 3. Storytelling; 4. Influencer marketing; 5. Guerilla marketing;

Týden 2: 6. FOMO; 7. Retromarketing; 8. Branding; 9. Content marketing; 10. Omnichannel marketing;