Event marketing
Mgr. et Mgr. Radim Weiss
Event marketing
Info
Term
winter 2021
Většina organizací investuje mezi 20 a 50 procenty ze svých marketingových rozpočtu do přípravy eventů. A ví proč...

Požadavky na ukončení předmětu:

  • Vyberte si libovolnou kulturní instituci a okomentujte její eventy - mají jednotnou vizuální identitu? Jak jsou komunikované a kde? Dělá instituce jen vlastní projekty nebo zaštiťuje i hostované akce případně realizuje eventy v kooperaci s jinými institucemi?
  • Náklady benefičního koncertu: Zkuste spočítat náklady na benefiční koncert pro 1500 diváků(místo, program, technika, personál...). Rozepište, jak byste náklady na organizaci pokryli - zkuste se podívat na různé dotační tituly, zamyslete se nad vstupným, partnery, kteří by akci podpořili...
  • Seznamte se s nástrojem Mailchimp a vytvořte pozvánku na benefiční koncert.
  • Na jaké kontaktní body byste se v rámci organizace benefiční akce zaměřili? Okomentujte formu komunikace a způsob měření efektivity.
  • Kdo by mohl být podle Vás vhodný Brand Ambassador benefičního koncertu? Okomentujte, proč byste zvolili právě ho.

Chapter contains:
1
Image
1
Study text
1
Web
Teacher recommends to study from 7/10/2021 to 13/10/2021.
Chapter contains:
1
Image
1
Study text
3
Web
Teacher recommends to study from 19/10/2021 to 25/10/2021.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 26/10/2021 to 1/11/2021.
Chapter contains:
1
Image
1
Video
1
Study text
Teacher recommends to study from 9/11/2021 to 17/11/2021.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 9/11/2021 to 17/11/2021.
Chapter contains:
1
Study text
2
Web
Teacher recommends to study from 23/11/2021 to 1/12/2021.
Chapter contains:
9
Image
3
Video
1
Study text
1
Web
Teacher recommends to study from 30/11/2021 to 8/12/2021.
Chapter contains:
1
PDF
Teacher recommends to study from 9/12/2021 to 17/12/2021.
Teacher recommends to study from 16/12/2021 to 29/12/2021.
Previous