Digitální marketing
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D.
Digitální marketing
Info
Období
léto 2023
Cílem předmětu je seznámit studenty s charakteristikou, znaky, odlišnostmi, ale především možnostmi efektivního využití digitálního marketingu. Obsahem předmětu bude nejen seznámení s novými moderními nástroji a pojmy, ale také "zasazení" klasických marketingových teoretických disciplín jako je marketingová komunikace, marketingový výzkum či public relations do prostředí internetu. Seznámit studenty s moderním, aktuálním pojetím marketingu a s možnostmi, technikami a nástroji, které přináší digitální marketing, v praxi.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 17. 2. 2023 do 2. 3. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 3. 3. 2023 do 16. 3. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 17. 3. 2023 do 30. 3. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 31. 3. 2023 do 13. 4. 2023.
Předchozí