CÍL PŘEDMĚTU
Cílem
předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a
zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové
strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé
semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují
nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti
možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a
prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické
dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
OBSAH PŘEDMĚTU
1. Úvod do marketingové komunikace
2. Strategie marketingové komunikace
3. Storytelling
4. Influencer marketing
5. Guerilla marketing
6. FOMO
7. Retromarketing
8. Branding
9. Content marketing
10. Omnichannel marketing
UKONČENÍ PŘEDMĚTU (YTMK)
8př/0cv; Zápočet (Z), 2 kredity.
POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU
-
Aktivní účast na výuce.
- Zápočet/seminární práce: téma „Popis kampaně v oblasti trendů marketingové komunikace". Rozsah
práce: titulní strana + 3-5 stran A4. Odevzdání ve Wordu
či PDF, šablona pro seminární práce, vložit do IS/MVŠO. Student si vybere jedno téma z trendů marketingové komunikace
(ze seznamu/obsahu předmětu)
a popíše již realizovanou nebo připravovanou, či fiktivní kampaň. Termín: 15. 4. 2023.
Osnova seminární práce:
Úvod
- Chrakteristika vybraného nástroje marketingové komunikace (teoretické pojetí)
-
Název kampaně a definování cíle kampaně
- Popis firmy/subjektu a brandu (pro který je kampaň realizována)
- Popis kampaně (příběh, cílový segment, klíčová slova, komunikační kanál, načasování kampaně, využitá média, dílčí marketingové nástroje kampaně, ambasador, výstup, sledovanost atd.)
- Vlastní návrhy pro zlepšení kampaně
Závěr
Poznámka: Neodevzdání seminární práce do IS MVŠO v řádném termínu představuje nesplnění podmínek pro úspěšné absolvování studijního předmětu v daném semestru akademického roku.