Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS MVŠO
CS
>
XMK - Marketingová komunikace
Interactive Syllabus
XMK - Marketingová komunikace
CONTENTS
XMK - Marketingová komunikace
Study now
Týden 1: Úvod do marketingové komunikace
Study now
Týden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace
Study now
Týden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
Study now
Týden 4: Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
Study now
Týden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
Study now
Týden 6: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
Study now
Týden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
Study now
Týden 8: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje
Study now
Týden 9: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu
Study now
Týden 10: Mezinárodní marketingová komunikace + Týden 11: Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM) (náhrada za 22. 4. 2024)
Study now
Týden 11: Výuka zrušena! (International Week)
Study now
Týden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming)
Study now
Týden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMK)
View all
Týden 1: Úvod do marketingové komunikace
XMK (1) Seminární práce (Šablona)
XMK - Seminární práce
"Komunikační mix - myšlenkové mapy"
XMK (1) Marketingová komunikace (Skripta)
XMK (1) Úvod do marketingové komunikace
Previous
Next
XMK - Marketingová komunikace
Study now
Týden 1: Úvod do marketingové komunikace
Study now
Týden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace
Study now
Týden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
Study now
Týden 4: Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
Study now
Týden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
Study now
Týden 6: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
Study now
Týden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
Study now
Týden 8: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje
Study now
Týden 9: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu
Study now
Týden 10: Mezinárodní marketingová komunikace + Týden 11: Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM) (náhrada za 22. 4. 2024)
Study now
Týden 11: Výuka zrušena! (International Week)
Study now
Týden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming)
Study now
Týden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMK)
Operations
View all