Event marketing
Mgr. et Mgr. Radim Weiss
Event marketing
Info
Období
zima 2021
Většina organizací investuje mezi 20 a 50 procenty ze svých marketingových rozpočtu do přípravy eventů. A ví proč...

Požadavky na ukončení předmětu:

  • Vyberte si libovolnou kulturní instituci a okomentujte její eventy - mají jednotnou vizuální identitu? Jak jsou komunikované a kde? Dělá instituce jen vlastní projekty nebo zaštiťuje i hostované akce případně realizuje eventy v kooperaci s jinými institucemi?
  • Náklady benefičního koncertu: Zkuste spočítat náklady na benefiční koncert pro 1500 diváků(místo, program, technika, personál...). Rozepište, jak byste náklady na organizaci pokryli - zkuste se podívat na různé dotační tituly, zamyslete se nad vstupným, partnery, kteří by akci podpořili...
  • Seznamte se s nástrojem Mailchimp a vytvořte pozvánku na benefiční koncert.
  • Na jaké kontaktní body byste se v rámci organizace benefiční akce zaměřili? Okomentujte formu komunikace a způsob měření efektivity.
  • Kdo by mohl být podle Vás vhodný Brand Ambassador benefičního koncertu? Okomentujte, proč byste zvolili právě ho.

Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
1
Studijní text
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 7. 10. 2021 do 13. 10. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
1
Studijní text
3
Web
Učitel doporučuje studovat od 19. 10. 2021 do 25. 10. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 26. 10. 2021 do 1. 11. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
1
Video
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 9. 11. 2021 do 17. 11. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 9. 11. 2021 do 17. 11. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
2
Web
Učitel doporučuje studovat od 23. 11. 2021 do 1. 12. 2021.
Kapitola obsahuje:
9
Obrázek
3
Video
1
Studijní text
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 30. 11. 2021 do 8. 12. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Učitel doporučuje studovat od 9. 12. 2021 do 17. 12. 2021.
Učitel doporučuje studovat od 16. 12. 2021 do 29. 12. 2021.
Předchozí