Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS MVŠO
EN
>
XMK - Marketingová komunikace
Interaktivní osnova
XMK - Marketingová komunikace
OBSAH
XMK - Marketingová komunikace
Nyní studovat
Týden 1: Úvod do marketingové komunikace
Nyní studovat
Týden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace
Nyní studovat
Týden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
Nyní studovat
Týden 4: Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
Nyní studovat
Týden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
Nyní studovat
Týden 6: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
Nyní studovat
Týden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
Nyní studovat
Týden 8: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje
Nyní studovat
Týden 9: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu
Nyní studovat
Týden 10: Mezinárodní marketingová komunikace
Nyní studovat
Týden 11: Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM)
Nyní studovat
Týden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming)
Prohlédnout vše
Týden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
XMK (7) Podpora prodeje
XMK - Typologie POP (POPAI)
XMK - Marketing v místě prodeje (POS/POP)
Předchozí
Následující
XMK - Marketingová komunikace
Nyní studovat
Týden 1: Úvod do marketingové komunikace
Nyní studovat
Týden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace
Nyní studovat
Týden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
Nyní studovat
Týden 4: Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
Nyní studovat
Týden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
Nyní studovat
Týden 6: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
Nyní studovat
Týden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
Nyní studovat
Týden 8: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje
Nyní studovat
Týden 9: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu
Nyní studovat
Týden 10: Mezinárodní marketingová komunikace
Nyní studovat
Týden 11: Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM)
Nyní studovat
Týden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming)
Operace
Prohlédnout vše