XMAR - Marketing (přednášky)
-
XMAR - Marketing (přednášky)
-
Study nowTýden 1: Přednáška 1 - Úvod do marketingu
-
Study nowTýden 2: Přednáška 2 - Marketingové prostředí
-
Study nowTýden 3: Přednáška 3 - Segmentace trhu
-
Study nowTýden 4: Přednáška 4 - Spotřebitelské chování
-
Study nowTýden 5: Přednáška 5 - Informační zabezpečení marketingu a marketingový výzkum
-
Study nowTýden 6: Přednáška 6 - Úvod do marketingového mixu. Produkt - 1. část
-
Study nowTýden 7: Přednáška 7 - Produkt - 2. část
-
Study nowTýden 8: Přednáška 8 - Marketingová komunikace - 1. část
-
Study nowTýden 9: Přednáška 9 - Marketingová komunikace - 2. část
-
Study nowTýden 10: Přednáška 10 - Cena
-
Study nowTýden 11: Přednáška 11 - Distribuce
-
Study nowTýden 12: Přednáška 12 - Shrnutí marketingového mixu, modely, trendy
-
-
XMAR - Marketing (přednášky)
-
Study nowTýden 1: Přednáška 1 - Úvod do marketingu
-
Study nowTýden 2: Přednáška 2 - Marketingové prostředí
-
Study nowTýden 3: Přednáška 3 - Segmentace trhu
-
Study nowTýden 4: Přednáška 4 - Spotřebitelské chování
-
Study nowTýden 5: Přednáška 5 - Informační zabezpečení marketingu a marketingový výzkum
-
Study nowTýden 6: Přednáška 6 - Úvod do marketingového mixu. Produkt - 1. část
-
Study nowTýden 7: Přednáška 7 - Produkt - 2. část
-
Study nowTýden 8: Přednáška 8 - Marketingová komunikace - 1. část
-
Study nowTýden 9: Přednáška 9 - Marketingová komunikace - 2. část
-
Study nowTýden 10: Přednáška 10 - Cena
-
Study nowTýden 11: Přednáška 11 - Distribuce
-
Study nowTýden 12: Přednáška 12 - Shrnutí marketingového mixu, modely, trendy
-