Úvod do předmétu - definice a vymezení event marketingu a jeho charakteristika.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 23. 9. 2024 do 29. 9. 2024.
Plánování a tvorba event marketingové strategie se skládají ze standardních fází procesu plánování – tedy analýzy, definování cílů, stanovení strategie a z kontroly. Poté přichází na řadu vlastní realizace event marketingu.
Kapitola obsahuje:
1
Složka
Učitel doporučuje studovat od 30. 9. 2024 do 6. 10. 2024.
Nyní studovat
12 pravidel pro realizaci úspěšného eventu
Učitel doporučuje studovat nyní – od 7. 10. 2024 do 13. 10. 2024.
Praktické ukázky komunikace 3 eventů - Oppening event Galerie Šantovka, Konference marketingovývh manažerů skupiny Austrotherm, Penny strategická konference.
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
Učitel doporučuje studovat od 14. 10. 2024 do 20. 10. 2024.
Metody vyhodnocení eventu - kvantitativní a kvalitativní vyhodnocování. Vyhodnocení komunikace 3 konkrétních eventů.
Kapitola obsahuje:
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 21. 10. 2024 do 27. 10. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
2
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 28. 10. 2024 do 3. 11. 2024.
Předchozí