Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS MVŠO
CS
>
YMAR - Marketing
Interactive Syllabus
YMAR - Marketing
CONTENTS
YMAR - Marketing
Study now
Týden 1: Úvod + Organizace předmětu; Úvod do marketingu (význam a vývoj); Globální marketing 21. století (aktuální trendy); Online marketing
Study now
Týden 2: Trh a marketingové prostředí; Marketingový informační systém a CRM; Marketingový výzkum
Study now
Týden 3: Marketingový mix + řízení produktu; Řízení ceny; Řízení distribuce
Study now
Týden 4: Řízení integrované marketingové komunikace; Marketing služeb; Etické aspekty marketingu
View all
Týden 2: Trh a marketingové prostředí; Marketingový informační systém a CRM; Marketingový výzkum
YMAR (2a) Trh a marketingové prostředí
YMAR (2b) Segmentace
YMAR (2c) Nákupní rozhodovací proces
YMAR (2d) Marketingový informační systém a CRM
YMAR (2e) Marketingový výzkum
EDULAM - Chování spotřebitele
EDULAM - Typy výzkumu
Previous
Next
YMAR - Marketing
Study now
Týden 1: Úvod + Organizace předmětu; Úvod do marketingu (význam a vývoj); Globální marketing 21. století (aktuální trendy); Online marketing
Study now
Týden 2: Trh a marketingové prostředí; Marketingový informační systém a CRM; Marketingový výzkum
Study now
Týden 3: Marketingový mix + řízení produktu; Řízení ceny; Řízení distribuce
Study now
Týden 4: Řízení integrované marketingové komunikace; Marketing služeb; Etické aspekty marketingu
Operations
View all