Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS MVŠO
CS
>
XMV - Marketingový výzkum
Interactive Syllabus
XMV - Marketingový výzkum
CONTENTS
XMV - Marketingový výzkum
Study now
Týden 1: Úvod; Organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu
Study now
Týden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku
Study now
Týden 3: Informační systém a znalostní management
Study now
Týden 4: Proces marketingového výzkumu
Study now
Týden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky
Study now
Týden 6: Definování problému a výzkumný proces
Study now
Týden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza
Study now
Týden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem
Study now
Týden 9: Pozorování a experiment
Study now
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Týden 11: Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy (náhrada za 23. 4. 2023)
Study now
Týden 11: Výuka zrušena! (International Week)
Study now
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací
Study now
Týden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMV)
View all
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Týden 11: Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy (náhrada za 23. 4. 2023)
XMV (10) Měření
XMV (11) Dotazník
XMV (11) Dotazování, měření a škály
XMV (11) Příprava a návrh dotazníku (cvičení)
Previous
Next
XMV - Marketingový výzkum
Study now
Týden 1: Úvod; Organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu
Study now
Týden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku
Study now
Týden 3: Informační systém a znalostní management
Study now
Týden 4: Proces marketingového výzkumu
Study now
Týden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky
Study now
Týden 6: Definování problému a výzkumný proces
Study now
Týden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza
Study now
Týden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem
Study now
Týden 9: Pozorování a experiment
Study now
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Týden 11: Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy (náhrada za 23. 4. 2023)
Study now
Týden 11: Výuka zrušena! (International Week)
Study now
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací
Study now
Týden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMV)
Operations
View all