XMV - Marketingový výzkum
-
Úvod
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod; Organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu / 24. 9. 2025
-
Nyní studovatTýden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku / 1. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 3: Informační systém a znalostní management / 8. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 4: Proces marketingového výzkumu / 15. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky / 22. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 6: Definování problému a výzkumný proces / 29. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza / 5. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem / 12. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 9: Pozorování a experiment / 19. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 10: Měření a návrh dotazníku; + Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování / 26. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 11: Editování, kódování, analýza dat. + Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následný proces / + Prezentace semestrálních týmových prací (1. část skupin) / 3. 12. 2025
-
Nyní studovatTýden 12: Prezentace semestrálních týmových prací (2. část skupin) / 10. 12. 2025
-
XMV - Marketingový výzkum
XMV - Marketingový výzkum
Týden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku / 1. 10. 2025
-
Úvod
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod; Organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu / 24. 9. 2025
-
Nyní studovatTýden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku / 1. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 3: Informační systém a znalostní management / 8. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 4: Proces marketingového výzkumu / 15. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky / 22. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 6: Definování problému a výzkumný proces / 29. 10. 2025
-
Nyní studovatTýden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza / 5. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem / 12. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 9: Pozorování a experiment / 19. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 10: Měření a návrh dotazníku; + Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování / 26. 11. 2025
-
Nyní studovatTýden 11: Editování, kódování, analýza dat. + Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následný proces / + Prezentace semestrálních týmových prací (1. část skupin) / 3. 12. 2025
-
Nyní studovatTýden 12: Prezentace semestrálních týmových prací (2. část skupin) / 10. 12. 2025
-